Saturday, May 14, 2011

awak maafkan saya~

awak saya x sengaja buat awak hilang kepercayaan awak pada saya.....saya terlalu bodoh sebab buat awak kecewa dengan saya....ya saya tau saya dah buat salah besar kat awak....saya betul2 x sengaja......kawan saya memang camtu....ngan suma orng die ckp camtu......die just abng angkat sy......sy xde pape ngan die selain dari status sbagai abng ngan kakak angkat je.........saya nk awk tau yg saya hanya mencintai awk sorang je dlm dunia ni.....awk sy dh xde sape2 agy selain dr awk......sy trus an idup saya dmi awk.....awk tau.........saya xnak kehilangan awk sayang.............saya terlalu cintakan awk............tapi klau btul lah awk dh xnak caye an saya.....sy xkisah awk....sb sy tau who i am 2 u..........maybe awk dh bnci an sy............sy tau ni suma salah saya......sy x patut wat camtu.......saya x prnah rase sesedih ni dlm idup sy....sy xprnah awk......sy xleh idup tanpa awk syabil.........saya memang terlalu bodoh sb tlah wat an kepercayaan awk pd sy hilang........sy tau salah sy.........awk~~ sy XNAK AWK PERGI DARI HIDUP SAYA.............awk~ sjak awk hadir dlm hidup sy...awk tlah membuatkan hidup sy cerah dan ceria.....x prnah lagi gelap sepeti dlu.........awk~ saya x prnah jd segila camni mencintai seseorang selain awk...........saya x prnah mnangis ntuk lelaki lain selain awk.......ye mmang btul...sy x prnah menangis untuk lelaki lain selain awk....dmi Allah.....awk lah yg pertama yg tlah membuat kan sy jd camni..........x tntu arah bila awk marah....kecewa...sedih sb sy..............saya jd x tentu arah bler awk xde......awk........saya terlalu cintakan awak sayang...........n saya nk awk tau~  xkan de orng laen bleh gantikan tmpat awk dlm hati saya.............itu pngakuan jujur dari saya.............................................................

No comments:

Post a Comment