Monday, April 16, 2012

ok td pakcik ni dtg skola hahha =.= first skali dlm kpala~ " what the hell,knape ckgu x jmput aaron aziz :( " hah mcm tu lah~
tp bler this pakcik dtg,semua org mnjerit...ok tipu bkan semua org lah kan~ all girls seriously looks like they just been possessed by something =.=
tp serius this pakcik pnye mata SEXY like OMG HE MAKE ME MELT YO~ :D
and and semua org brebut njk tngkap gambar dgn die,so of coz lah dgn bdn aq yg kecik ni,memang xlah bleh mnang kan...so im just sitting at my place...and u know what...HE CAME TO MY PLACE AND SIT BESIDE ME!!!! owhh God,why u love me so damn much? :) and and he said to me "look at the camera...and im with blushed face"snap" picture be take....
and autograph session...and again i cant go through all that giant people..so im just sitting all by myself smbil bkak buku karangan AND this pakcik SIGN ON MY BM BOOK!!!!
woh my God..why u love me this damn so much today?? :D
ok ckup2..ingat Taylor Lautner..hahhhaha bubye >.O

1 comment: