Tuesday, July 19, 2011

awak~

I don't have million friends .....i just have few and you are one of them.
I don't have of million friends .....i just have few and you are one of them.
I don't have million things to share with everyone but I have millions to share with you.
I don't want to loose you coz i don't have people like you.
You know that I cannot afford to loose you but still it happened .....and I'm crying tears of blood for you


awak~ awk lah cinta pertama saya..

susah untuk saya nak lupakan awak...
memori saya dengan awak susah untuk saya lupakan wak~
awak terlalu baik untuk saya...
awak jugak lah yang telah merubah saya menjadi lebih baik wak~
saya paham pe yg awk rase syg~
saya kena kuat bler saya tau sy kna kehilangan awk dari hidup saya wak~
sebab sy xnak awk sdih bler tau sy x kuat untuk hadapi ni suma...
tp an bler sy kuat,sy bleh la bg nasihat sy kat awk an :)
supaya awk x lah sdih sngt...
awk cnta pertama sy n mungkin cnta terakhir sy wak~
mcm mane awk susah nk lepaskan saya
mcm tu la sy susah nk lepaskan awk syg~ susah sngt wak susah..
awak sentiasa dalam hati saya..
saya xleh nk trima mane mane lelaki laen dlam hdup saya wak~
hidup saya kosong tanpa awk
seriously saya xleh nk hidup tanpa awk
awk~bler awk de msalah sy akan sentiasa cari jalan nk tolong biarpun sy x mampu wak~
saya xkan biarkan awk sorang2 lg..
sb sy tau pe yg jd kat awk klau awk de msalah..
saya xnak awk jd mcm sblum ni..:(
saya susah hati bler awk de msalah.
bagi sya~ sy xnakawk serabut n pning ngan msalah2 terutama nya msalah psal sy~
saya nk ringan kan beban awk
biarlah sy yg tanggung beban n masalah ni suma
asalkan awk x
hidup sya bhagia bler awk bhagia
awk segala nye bg sy
suma nye dh ditentukan
sy akan tnggu awk hari ni,esok dan slamanye
jika kiter harus berpisah wak~
and awk insy'allah klau Allah dh tulis yg awk adalah jodoh sy smpai akhirat~
kter akan bersam wak~
kter kan bersama~

No comments:

Post a Comment